Direkt zum Inhalt
Fachrepositorium Lebenswissenschaften
Freier Zugang zu Wissensressourcen aus den Lebenswissenschaften
Suche
Publisso-Menue
Publizieren
PUBLISSO-System
Bücher
Policy Bücher
Bücher Übersicht
Zeitschriften / Artikel
Journals Übersicht
Serien
Policy Serien
MAK Collection
Kongresse
Forschungsdaten
Repositorien
Fachrepositorium Lebenswissenschaften
Publizieren im Fachrepositorium
LeibnizOpen
Beraten
Forschungsdatenmanagement
Digitale Langzeitarchivierung
Wir für Sie
Volltexte
Filter (Auswahl)
2021
[x]
Study Protocol
[x]
Sacherschließung
Schools [MeSH]
(2)
Violence [MeSH]
(1)
Uganda [MeSH]
(1)
Teachers
(1)
Teacher violence
(1)
Tanzania [MeSH]
(1)
Students
(1)
Socially deprived urban districts
(1)
Secondary schools
(1)
Publikationstyp
Artikel
(2)
Medium
Erscheinungsjahr
Institution
2 Treffer
Kurzansicht
E-Jahr
Zugriff
Typ
Operations
Reducing physical and emotional violence by teachers using the intervention Interaction Competencies with Children – for Teachers (ICC-T): study protocol of a multi-country cluster randomized controlled trial in Ghana, Tanzania, and Uganda
2021 .
Scharpf, Florian
|
Kirika, Anette
|
Masath, Faustine Bwire
|
Mkinga, Getrude
|
Ssenyonga, Joseph
|
Nyarko-Tetteh, Emmanuel
|
Nkuba, Mabula
|
Karikari, Amoah Kwaku
|
Hecker, Tobias
2021
http://purl.org/ontology/bibo/Article
Closing the gap between practice and science in school- and community-based participatory physical literacy promotion: study protocol of the StuPs project
2021 .
Wessely, Stefanie
|
Starke, Dagmar
|
Weyers, Simone
|
Joisten, Christine
2021
http://purl.org/ontology/bibo/Article