Direkt zum Inhalt
Publisso Logo

Fachrepositorium Lebenswissenschaften

Freier Zugang zu Wissensressourcen aus den Lebenswissenschaften

Suche

Publisso-Menue

  • Publizieren
    • PUBLISSO-System
    • Bücher
      • Policy Bücher
      • Bücher Übersicht
    • Zeitschriften / Artikel
      • Journals Übersicht
    • Serien
      • Policy Serien
      • MAK Collection
    • Kongresse
    • Forschungsdaten
    • Repositorien
      • Fachrepositorium Lebenswissenschaften
        • Publizieren im Fachrepositorium
      • LeibnizOpen
  • Beraten
  • Forschungsdatenmanagement
  • Digitale Langzeitarchivierung
  • Wir für Sie
Filter (Auswahl)
  • Study Protocol [x]

Sacherschließung

  • Violence [MeSH] (1)
  • Uganda [MeSH] (1)
  • Teachers (1)
  • Teacher violence (1)
  • Tanzania [MeSH] (1)
  • Students (1)
  • Secondary schools (1)
  • Schools [MeSH] (1)
  • School violence (1)

Publikationstyp

  • Artikel (2)

Medium

Erscheinungsjahr

  • 2021 (2)

Institution

2 Treffer
KurzansichtE-Jahraufsteigend sortierenZugriffTypOperations
  • Reducing physical and emotional violence by teachers using the intervention Interaction Competencies with Children – for Teachers (ICC-T): study protocol of a multi-country cluster randomized controlled trial in Ghana, Tanzania, and Uganda

    2021 . Scharpf, Florian | Kirika, Anette | Masath, Faustine Bwire | Mkinga, Getrude | Ssenyonga, Joseph | Nyarko-Tetteh, Emmanuel | Nkuba, Mabula | Karikari, Amoah Kwaku | Hecker, Tobias

  • 2021
  •     
  • http://purl.org/ontology/bibo/Article
  • Comparison of a pediatric practice-based therapy and an interdisciplinary ambulatory treatment in social pediatric centers for migraine in children: a nation-wide randomized-controlled trial in Germany: “moma – modules on migraine activity”

    2021 . Landgraf, Mirjam N. | Heinen, Florian | Gerstl, Lucia | Kainz, Christine | Ruscheweyh, Ruth | Straube, Andreas | Scheidt, Joerg | von Mutius, Sabine | Obermeier, Viola | von Kries, Ruediger

  • 2021
  •     
  • http://purl.org/ontology/bibo/Article