Download
s00787-020-01627-z.pdf 1,14MB
WeightNameValue
1000 Titel
  • Do cognitive interventions for preschoolers improve executive functions and reduce ADHD and externalizing symptoms? A meta-analysis of randomized controlled trials
1000 Publikationstyp
  1. |
1000 Bestandteil von frl:6468000
1 Dateiname s00787-020-01627-z.pdf
2 Format application/pdf
3 Größe 1,14MB
4 MD5 91a740b3f6380079b7d0ea6b782a0395
1000 Objektart file
1000 Beschrieben durch
1000 @id frl:6468001.rdf
1000 Erstellt am 2023-11-17T13:39:52.143+0100
1000 Erstellt von 322
1000 beschreibt frl:6468001
1000 Zuletzt bearbeitet 2023-12-01T07:11:19.585+0100
1000 Objekt bearb. Fri Dec 01 07:11:19 CET 2023
1000 Vgl. frl:6468001
1000 Oai Id
  1. oai:frl.publisso.de:frl:6468001 |
1000 Sichtbarkeit Metadaten public
1000 Sichtbarkeit Daten public

View source