Download
s12889-021-11950-y.pdf 1,25MB
WeightNameValue
1000 Titel
  • Reducing physical and emotional violence by teachers using the intervention Interaction Competencies with Children – for Teachers (ICC-T): study protocol of a multi-country cluster randomized controlled trial in Ghana, Tanzania, and Uganda
1000 Publikationstyp
  1. |
1000 Bestandteil von frl:6462637
1 Dateiname s12889-021-11950-y.pdf
2 Format application/pdf
3 Größe 1,25MB
4 MD5 4ed1be6d6d54f4736d3d41d372580d6f
1000 Objektart file
1000 Beschrieben durch
1000 @id frl:6462638.rdf
1000 Erstellt am 2023-11-15T13:39:39.854+0100
1000 Erstellt von 322
1000 beschreibt frl:6462638
1000 Zuletzt bearbeitet Thu Nov 30 20:12:04 CET 2023
1000 Objekt bearb. Thu Nov 30 20:12:04 CET 2023
1000 Vgl. frl:6462638
1000 Oai Id
  1. oai:frl.publisso.de:frl:6462638 |
1000 Sichtbarkeit Metadaten public
1000 Sichtbarkeit Daten public

View source